Поема за изясняване на ситуацията


Рисунката е авторска. All rights reserved. Copyright © 2012

1.

Имам нужди – нямам сили,

имам очи, а си служа с думи,

с думи, недостатъчно силни

сред силните шумове!

 

Разумно и ясно мисля,

и когато не гледам: сънувам,

не ме тревожат мислите,

а от сънищата се страхувам!

 

Имам цели – нямам сили,

имам ум, а си служа с измама,

като в цирк със крокодили

като в цирк с хипопотами.

 

2.

Аз съм актриса,

и ще ме гледат.

Аз съм певица

и ще ме слушат.

Аз съм богата,

и няма да ме купят.

Аз съм богиня

и ще ми се кланят.

 

Колко пламък,

колко мисъл,

колко истина,

колко трепет,

колко късмет,

колко душица,

колко злато,

колко пушек

 

има в тези думи, само!

Направо ме втриса!

 

А мислех, че в устата ми има гуми –

сори, боксьорски навици,

и само като се чета – се обичам,

е, извинявайте.

 

3.

Ех, защо измисляш проблеми?” –

ще попитат Безгрижните.

“Ами имам въображение” –

 ще им отговоря.

Но… всичко ти е наред!” –

 ще се възмутят Отраженията.

Изглежда, че добре се боря.

Не си по-зле от нас!!!” –

ще ревнат Слабите.

Защото съм силна!” –

ще кажа.

Защо гониш мислите си?” –

 ще питат Логичните.

 “Защото чувствата за  мен са най-важни!”…

28.02.2006 – 22 ян. 2007 – 01/02/2012

Вашият коментар

