Подложки за бира


Подложки за бира от разпиляната ми колекция.

„Lobkowitcz“

Стари подложки от „U Sady“ в Прага:

Чешката „Kozel“ , но тази подложка май е от Унгария? Вече ги обърках.

„Zlaty Bazant“

„Staropramen“

„Pilsner Urquell“

„Bernard pivo“

„Svijany“

„Pilsner Urquell“

„Koutske Pivo“

„Gambrinus“

„Soproni“

Това не е Виктор Орбан.

Стига с тези чехи и унгарци:

Gut. Besser. Gosser. – незабравим австрийски слоган.

„Murphy’s“

„Hoegaarden“ -„бяла“ бира

„Stolichno“

Преброихме ли подложките?

Наздраве!

6 thoughts on “Подложки за бира

  1. Здравейте,
    Имате страхотни подложки и тъй като аз съм колекционер на тези артикули, ме интересува дали бихме могли да направим размяна?
    Поздрави
    Оги

    1. Размяна не ме интересува, не ги колекционирам сериозно. Но бих могла да ви продам някои, от онези, които ви интересуват за скромна сума, която можем да обсъдим по майла.

    2. Здравейте,
      Благодаря за бързия отговор.Ако не се лъжа, преброих 17 подложки и ако това са всички, които имате, значи всички ми харесват(разбира се, ако сте склонна да се разделите с тях). Ако имате още, които не сте качили, бих разгледал с интерес.Изпращам Ви моя e-mail, за да ми кажете какви са Вашите условия:
      oggieasp@gmail.com
      Поздрави
      Оги

  2. уникални ретро подложки, имам чувството че тези подлошки все по-малко се правят и все по-малко се срещат

  3. Благодаря! 🙂 Хм, не са ми попадали подложки от вашите бири… Сигурно е голям пропуск от моя страна, направете нещо по въпроса 🙂

Вашият коментар

